28 Mart 2010 Pazar

cumartesi günün nasıl geçti kebe?

e güzel..ama daha güzel olabilirdi, o burda olsaydı, ben orda olabilseydim, bu dünya üzerinde birbirimize kavuştuğumuz bir mekan olabilseydi..

neyse..

4 duble rakı..1 viski (evet viski içtim ne garip değil mi)...1 bira...e yuh hala yazabilecek durumdayım..ben artık sarhoş olmuyorum, böylesi daha iyi ben sevdim bunu..

ayakkabı beğenemediği için bir ayakkabıyla seneler geçirebilen bir insan olarak bugün hayatımın rekorunu kırıp tam 5 adet ayakkabı aldığımı belirtmek isterim..tanesi 30-50 TL'den..aferin bana..

bu kadar içkiden bana kalan sadece bir baş ağrısı, salak bir gülümseme, ve uyku hali..

iyi geceler herkese, saatlerinizi bir saat ileri alın ki yarın güneş daha geç batsın ve bu vesileyle yaşama sevinciniz artsın (bana her sene öyle olur da..)

"i'm not saying because i'm drunk" ama ... evet söyleyemecek kadar ayığım bu kadar alkol sonrası..

Hiç yorum yok: