19 Mart 2010 Cuma

"rest assured baby, you're adored"

28 yaşımın uğuru kendini ilk günden gösterdi..doğum günleri bu yüzden güzeldir, sevildiğinizi görürsünüz...susmayan telefonlar, dolup taşan facebook duvarı, mesajlar..

hele ki 24 saattir beklenen o özel mesajın son 10 dakikada gelmiş olması...zaten mutluydum bugün, ama bu olay ağzımı kulaklarıma kadar esnetti..sıradan bir "nice mutlu senelere.." bu kadar mutlu edebilir mi? cevap : evet'miş.

ve başka bi süpriz..aylardır karşılaşmamışız bile..ben bu doğum günüm O'nsuz geçecek diye üzülürken karşılaştık..son konuşmamızın korkunçluğunu unuttum, ona olan kızgınlığımı unuttum, beni nasıl üzdüğünü, kalbimi nasıl parçalara ayırdığını..özlemişim gülümseyişinin verdiği huzuru..

ne garip değil mi?geçen seneki yeni yaşınıza yanında uyandığınız insan, şimdi masanın diğer ucunda size gülümseyen eski bir dost..ve evet, kimi kandırıyoruz, bundan çok daha fazlası olmasına rağmen, bundan çok daha azı şu an..

affetmek bu sanırım, sebep olduğu galonlarca göz yaşına rağmen yüzüne bakıp hala sevgi duymak, iyi olmasını herşeyden çok istemek...

ve dakika itibariyle diğer bir süpriz..."o"nun en yakın arkadaşı, gecenin bu saatinde, askerden gizli gizli beni arayıp iyi ki doğdun diyor..bunun benim için ne kadar önemli olduğunu bilmiyor, eğer telefonun sonlarına doğru ağladığımı farketmediyse tabii..

neyse işte..günün özeti.."o" karşımda otururken düşünebildiğim biri var..bu tekrar olabiliyormuş..ve dünyanın en mükemmel ailesine ve arkadaşlarına sahipmişim..sulugöz bir balık olarak günün çoğunluğunda -hatta an itibariyle hala- ağlamış olsam da, mutluyum...kendimi dünyanın en şanslı insanı ilan ediyorum (maşallah)..

"..and it feels now just like heaven's coming down..."

konser de yarın..

2003 bovin bitti..

alışmak ne zormuş hakkaten..ama oluyor, yavaş da olsa..

Hiç yorum yok: