4 Mart 2010 Perşembe

Marillion konseri öncesi..



Taa 96 senesinde kent fm zamanlarında "Kayleigh" ile keşfetmiştim Marillion'ı..İlk Marillion albümüm sevgili kaz'ım (kazım yazmıştım da okuyunca çok güldüm, kazım kim lan diye) tarafından '97 yılında doğum günü hediyesi olarak gelmişti bana..Uzun süre dinlemek ruhumda garip tepkimelere yol açtığı için hiç bir zaman bir fanatik olmadım.Bu nedenle tüm albümlerini de bilmem ama "Afraid of Sunlight" bir başkadır benim için.

Ama Marillion diyince aklıma bitirme teslimi öncesi geçen uykusuz günler/geceler gelir zira "Marbles"ı evirip çevirip dinleyerek çizerdim.

2007 senesinde wheneverland kankamla yaptığımız Hollanda seyahatinde her zaman her konuda olduğu gibi son dakika kararı verdiğim için konser bileti kalmamıştı, ama Almelo'da verdikleri kısa bir akustik sokak konseri sayesinde izlemiş bulundum kendilerini.

Bugün buradalar.Tüm sevenlerine iyi seyirler ve mümkünse iyi eğlenceler dilemek istiyorum.Akşam görüşmek üzre, esen kalın.

Hiç yorum yok: