15 Mart 2010 Pazartesi

Evlilik hazırlıkları & Mayıs

Eh artık madem kesinleşti ilan edebiliriz, evet biz sonunda evleniyoruz!

Wheneverland kankam 2-3 hafta sonra yanıma taşınıyor.Zaten hafta sonları cümleten komün hayatı yaşıyorduk, şimdi her daim evde bir +1'im olacak.Bu konu beni sevindirmiş olsa da, en baştan taşınmama sebebini düşününce bir içim buruluyor, ben salak gibi gerçek evlenme hayalleri kurarken..Neyse işte, böyle hayaller tek taraflı kurulunca bir işe yaramıyormuş onu anladık.Sanırım tüm bu duygusallık yaklaşan doğum günü sendromumdan kaynaklanıyor.

Dün ben bir şey öğrendim.Güzel bir şey.Mayıs ayıyla ilgili...Ama mayısa daha çok var.Olsun...Bütün gece rüyamda hayatım boyunca olmayacağım korkunç bir yerde, aslında yapmaktan hiç mutlu olmadığım işler yaparken (bulaşık, çamaşır, ütü vs) hiç olmadığım kadar mutluydum.Ne tezat...Ama bu tezata anlam katan tek bir şey vardı..

Bu salak halimi çok seviyorum.Kulağımda çınlayan tek bir cümlenin beni bu kadar mutlu edebilmesini seviyorum..3 Şubat ne uğurlu bir günmüş, uyandığımda hayatımı nasıl değiştireceği hakkında hiç bir fikrim olmayan bir gün...Bir de 20 Şubat var...En sevdiğim makarnayı tabağında bırakıp sırayla 6 kişiyi arayıp, ayak tabanlarım yandığı için üstüne bile basamadan uçarak evden çıktığım..

Mayıs...Herkes mayıs diyor...Bekliyoruz.Şubat'ı da bekledik, ve beklememize değdi mi, değdi...

4 yorum:

Lila'nın annesi dedi ki...

kebe...
nedendir bilinmez bir süredir düzenli talip ettiğim bloglar arasındasın..Tanımıyorum ama seviyorum seni...Bahart ayları hep farklıdır benim için, çok severim...Dilerim sana da güzellikler getirir..

papiliamachaon dedi ki...

:)

teşekkür ederim lila'nın annesi hanım.bahar ayları genelde güzellikler beklediğim ama sıkıntılara düştüğüm aylardır, bu sene farklı olmasını umuyorum.umarım senin için de bol güneşli ve neşeli geçer.

Lila'nın annesi dedi ki...

ben Antalya'dayım.Bol güneşli hatta bunaltıcı sıcaklar olacağı kesin burda.Sen ve sevdiklerin sağlıklı ise hayat sıkıntıya düşmeyecek, düşsende bunalıma gerek olmayacak kısa bence.

Bir de ben hep, kapanan her kapı yeni kapılar için fırsattır diye düşlünürüm.Lütfen sen de böyle düşün, mutlu ol...Seni üzenleri ve gereksiz kişileri hemen sil gitsin ki yenilere yer açılsın:)Bu arada adım özge:)

papiliamachaon dedi ki...

ne güzel söylemişsin..evet..teşekkür ederim :)